24 grudnia 2014

Święta Bożego Narodzenia

" Oto Panna pocznie i porodzi Syna, i nazwie Go imieniem Emmanuel."

Cześć wszystkim,
Siedzę sobie przy choince i wspominam wydarzenia, które miały miejsce w 2014. Przyznam, że ten rok był udany. Nowe przyjaźnie, zmiana wielu relacji, małe i duże sukcesy. Trzeba cieszyć się z każdej chwili. Nawet tej złej. Bo przecież po każdej nocy wschodzi słońce i nastaje dzień.
W piątek byłam u mojej koleżanki, z którą kiedyś się przyjaźniłam na sesji. Przyznam, że często wspominam czas, który spędziłyśmy razem. Myślę, że ma duży udział w tym, że uważam moje dzieciństwo za wspaniały okres. To właśnie z nią przeżyłam najwięcej przygód. Niestety los tak chciał, że coś nas poróżniło. Cieszę się jednak z tego, że w końcu udało nam się w dużym stopniu odbudować dawne relacje. A teraz jesteśmy bardzo dobrymi koleżankami. W te Święta, chce jej szczególnie życzyć żeby wreszcie uporała się że swoim problemem jakim jest nieśmiałość. Również Wam, życzę abyście uporali się że swoimi problemami, żebyście spełniało marzenia, osiągają sukcesy, potrafili żyć pełnią życia i nie bali się tego. Oraz oczywiście abyście te Święta spędzili w cudownej, magicznej, rodzinnej atmosferze. Oraz żebyście czuli klimat i magię świąt, bo to nie śnieg, ozdoby i prezenty  ja tworzą ale Wy i Wasze nastawienie do świąt.  Teraz pokażę Wam zdjęcia z sesji. Zapraszam Was serdecznie na bloga Oli,


JaCzarownica-blog Oli







2 komentarze:

  1. Również życzę Ci wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, kicie ! Wesołych Świąt, a właściwie wesołego drugiego dnia świąt :)
    http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń